niedziela, 22 grudnia 2013

Blogowanie czas zacząć!

Zgodnie z obietnicą, rozpoczynam moje blogowanie! Na początku proszę Was o wyrozumiałość, bo pewnie będzie to dla mnie trudnością odnalezienie się wśród tych wszystkich ikonek, pól i przycisków...

Jaki jest cel mojego bloga? Podobnie jak na Motywatorni, będę zamieszczać tutaj inspirujące obrazki, przepisy, ćwiczenia, filmiki ale także planuję dodawać tutaj więcej osobistych treści, o moich treningach, sukcesach, porażkach, ulubionych ćwiczeniach czy przepisach. Liczę na to, że będziecie ze mną współpracować, proponować tematy tekstów, które chcecie abym dla Was napisała, dyskutować, wspierać, komentować ;-)

To co?! Bierzemy się do roboty!
Mam nadzieję, że będziemy razem walczyć o nasze marzenia! :-)

10 komentarzy:

  1. już zapisuje tego bloga do ulubionych! :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bede obserwować ;) bardzo lubię waszą stronke xd *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestesmy z tobą! Do ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa ja chciałabym w końcu Cię zobaczyć :)
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia ;D jestem z Tobą ! :) i będę obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem z Tobą i liczę na motywację każdego dnia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia :) can't wait! :)

    OdpowiedzUsuń