poniedziałek, 6 stycznia 2014

Domowy fitness - seksowny brzuch! Vol.II



Dziś będzie pierwszy wpis z serii "Domowy fitness" i zaprezentuję Wam moje ulubione, sprawdzone i przyjemne zestawy ćwiczeń z YT. Na początek skupimy się na mięśniach brzucha, bo najwięcej pytań i wiadomości dostajemy właśnie na ten temat:) Pewnie niektóre ćwiczenia już znacie. Cześć z nich kiedyś już polecałam na stronce, ale postanowiłam zrobić taki post zbiorczy dla tych z Was, które szukają treningowych inspiracji.



Pamiętajcie, że aby jakiekolwiek ćwiczenia były skuteczne, to podstawą jest sumienność. Musimy na nie poświęcić czas minimum 3 razy w tygodniu! Oczywiście im bardziej intensywnie ćwiczymy tym szybciej zauważymy efekty. Nie zapominajmy także, że każdy organizm potrzebuje regeneracji i raczej nie wskazane jest ćwiczenie bardzo intensywne codziennie. Jeden dzień w tygodniu ( np. w niedzielę ) warto zrobić sobie taki całodniowy relaks i reset dla ciała oraz duszy.

 Jeśli chodzi o mięśnie brzucha i takie podstawowe informację, to może nie będę się rozpisywać a zainteresowanych odsyłam do filmiku pana Jacka Bilczyńskiego. 

Tak naprawdę dobry trening możemy przeprowadzić w domowym zaciszu, wykorzystując do tego filmiki z ćwiczeniami i kawałek miejsca na podłodze. Jak mówią; "Chcieć to móc" i tego się trzymajmy;) Zanim zaprezentuję Wam cześć właściwą tego wpisu, czyli filmiki, to chciałam Wam jeszcze kilku rad udzielić.

 Moja instruktorka fitness zawsze powtarza, że w ćwiczeniu mięśni brzucha niezwykle ważne jest prawidłowe oddychanie oraz prawidłowe napięcie mięśni i ułożenie ciała. O ile to ostatnie można jeszcze podpatrzyć na filmikach, to już wskazówek dotyczących napinania mięśni nie ma. Większość gotowych zestawów ćwiczeń z YT wykorzystuje różnego rodzaju spięcia mięśni brzucha w różnych pozycjach, a od ich prawidłowego wykonania zależy to, czy w konsekwencji dane ćwiczenia poskutkują, czy też nie. W każdym ćwiczeniu, które wykorzystuje wcześniej wspomniane spięcia pamiętamy o tym, że jeśli jest to ćwiczenie na brzuch, to skupiamy się na spinaniu tych mięśni na brzuchu. Nie generujemy spięcia w okolicach karku, bo taką "techniką" możemy sobie tylko zaszkodzić. Często piszecie do nas; "Dlaczego przy wykonywaniu brzuszków boli mnie szyja i kręgosłup?". Teraz już wiecie, skąd się to bierze...prawda?:) Podsumowując, ćwiczymy z głową, każdy ruch wykonujemy przemyślanie, skupiając się na pracy mięśni, które chcemy wyćwiczyć. Bez pośpiechu, dokładnie. Podsyłam jeszcze filmik - instrukcję, z której dowiecie się, jak powinno się wykonywać takie ruchy mięśni brzucha;


No i dotarliśmy do części właściwej. Zaprezentuję Wam kilkanaście filmików, które możecie wykorzystać do domowego treningu pięknego brzuszka;-)



 Najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzucha wg. Jacka Bilczyńskiego
     


     FitnessBlender

     

     


     
      Gym break

     



     Ponadczasowy trening "8min. ABS"

     


     Charyzmatyczna Rebecca z XHIT DAILY

     

    Taneczne ćwiczenia z Tiffany Rothe


    Tabata Workout




    No More Muffin Top!
     

    ABS like Miley Cyrus <3 Blogilates


    Cassey Ho i jej propozycja intensywnego treningu AB!



    35-minutowy pełnometrażowy trening - level 1

     

    Coś dla prawdziwych fajterek!

     

     Trening z piłką

     

    Szybki H.I.T. (spalanie)

     

    Trening ABS z mistrzynią Fitness


    Fantastyczny trening - Wytańczyć Seksowny ABS!

     

    Ewa Chodakowska i jej "Model Look"

     

    Moja propozycja?! Przejrzyjcie te filmiki, możecie poszperać po innych kanałach. Wybierzcie takie ćwiczenia, które przypadną Wam najbardziej do gustu i stwórzcie własny, niepowtarzalny workout!
    Jeśli macie jeszcze trochę tkanki tłuszczowej do spalenia, która przykrywa Wasz brzuszek koniecznie dołączcie do tego trening cardio. 

    Jeszcze więcej ćwiczeń na mieśnie brzucha z gifami ilustrującymi ich wykonanie znajdziecie w atlasie ćwiczeń tutaj: ćwiczenia 


    To co?! Do dzieła! Do sezonu bikini jeszcze trochę czasu jest więc najwyższa pora zacząć!

    Powodzenia! 


    #Sammy




    22 komentarze:

    1. Super ćwiczenia. Polecam Mel B :)

      OdpowiedzUsuń
    2. W trakcie ćwiczeń. Umieram. Ale nie poddaje się. Trzymaj kciuki. :) Trzeba zrobić coś dla siebie, żeby w lecie zaskoczyć wszystkich, prawda? ;) Pozdrawiam gorąco!

      OdpowiedzUsuń
    3. A który trening jest najskuteczniejszy o wyrabia najładniej mięśnie brzucha? Czy abs z Mel B jest dobry o daje efekty?

      OdpowiedzUsuń
    4. Mel B <3 polecam też 1) http://www.youtube.com/watch?v=9TuSd6WK1F8&feature=c4-overview-vl&list=PLpXJ7Rlnuy84JK96JauUn3fUrljCSZ95S
      2) http://www.youtube.com/watch?v=Cz0roMjhgiA&feature=c4-overview-vl&list=PLpXJ7Rlnuy84JK96JauUn3fUrljCSZ95S
      3) http://www.youtube.com/watch?v=h_u5P-8BP1c&feature=c4-overview-vl&list=PLpXJ7Rlnuy84JK96JauUn3fUrljCSZ95S

      OdpowiedzUsuń
    5. Rewelacja, już zapisałam część filmików do playlisty! ;)

      OdpowiedzUsuń
    6. Uwielbiam tiffany <3 Gdyby ktoś chciał: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=728396 Tutaj jest cała rozpiska z jej ćwiczeniami :)

      OdpowiedzUsuń
    7. julian michaels naprawdę działa!

      OdpowiedzUsuń
    8. dziękuję, dziś już wykorzystałam kilka z wstawionych tutaj filmików :)

      OdpowiedzUsuń
    9. bardzo się przyda, dziękuję. :*

      OdpowiedzUsuń
    10. chętnie spróbuję wszystkich innych poza Mel B :) od dzisiaj przez następne 2 tygodnie będę lecieć po kolei i sprawdzę, który wydaje się najfajniejszy :) Fajnie, że zgromadziłaś je wszystkie w jednym miejscu

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Jest podobnych filmików dużo więcej, ale obecnie trenuję na siłowni i nie mam już tyle czasu, jak kiedyś żeby je wszystkie testować:D Za jakiś czas, jak wyczerpie tematy( które mam w głowie) na pewno dodam kontynuację!:D

        Usuń
      2. Właśnie zrobiłam fitnessBlender - jak dla mnie czad i wykorzystam na pewno :) poza jednym - unoszeniem nog w lezeniu na plecach (moje ledzwia nie daja rady :) które w przyszłości będę zamieniać na wypychanie nóg ku górze w leżeniu na plecach. Sama chodząc na silownie często robie brzuchy na sam koniec na macie i korzystam z cwiczen m.in. z Mel B, wiec pewnie dorzucę kolejne ćwiczenia z powyższych filmikow :) Aneta, a gdzie zdjęcia? :) Nie mogę się doczekać!

        Usuń
      3. zdjęcia mam ale gorzej z czasem, żeby je zmontować, sklecić parę zdań i je dodać:) Musicie mnie zmobilizować:D

        Usuń
    11. Poproszę o ćwiczenia na biodra!!! <3

      OdpowiedzUsuń
    12. Poproszę o jakieś ćwiczenia na nogi lub na wewnętrzną stronę ud :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. http://www.youtube.com/watch?v=w4tuWSK-ou0
        W ciągu dwóch tygodni ćwiczeń, najbliżsi stwierdzili, że moje nogi schudły! Gorąoco polecam! :)

        Usuń
    13. Super!! Ja uwielbiam Mel B ale na pewno spróbuję któryś z tych treningow ;)

      OdpowiedzUsuń
    14. to są ćwiczenia siłowe" ?

      OdpowiedzUsuń
    15. Hej ;) jakie polecasz ćwiczenia siłowe, cardio już wybrane :D

      OdpowiedzUsuń
    16. Mel B. nie ma super ABS-a. Jest szczupła i wyćwiczona, ale brzuch nie jest bardzo umięśniony. Ja polecam na brzuch różne ćwiczenia w zwisie na drążku. Unoszenia zgiętych nóg i prostych. Przy opuszczeniu nóg w dół następuje super rozciągnięcie mięśni. Wszyscy trenujący Street Workout maja super ABS. Polecam!

      OdpowiedzUsuń
    17. Ile takich krótkich treningów dziennie trzeba robić żeby w miarę szybko zauważyć efekty? Od ok 2 tygodni robię różne ćwiczenia i w tym na brzuch zazwyczaj raz dziennie trening abs z Mel B ale przestałam czuć jakiekolwiek zakwasy. To znaczy że już moje mięsnie sie przyzwyczaiły i muszę zwiększyć ilosc brzuszkow czy mimo braku zakwasów ten trening wystarczy?

      OdpowiedzUsuń
    18. Witam! Jestem niedoświadczona w temacie, chciałabym zacząć ćwiczyć ;) Czy macie jakąś wiedzę co można ćwiczyć jeśli się ma rozstęp mięśni brzucha?

      OdpowiedzUsuń